دانلود سرا
 
 
تماس با ما
پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 19:55 ::  نويسنده : دانشمند

 کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p  – بدون سانسور و حذفیات

 

نام فارسی فیلم : مکس پین

ژانر: اکشن ، جنایی ، هیجان انگیز

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۵٫۳

کیفیت : ۷۲۰p  |  فوق العاده

حجم : ۱۶۱۸ مگابایت ، ۸۲۸ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

سه صوت در یک فیلم (دو دوبله متفاوت به همراه صوت اصلی)

خلاصه داستان : داستان فیلم از بازی سری اول و دوم  “مکس پین” برگرفته شده . مکس پین پلیس جنایی وقتی به خانه خود میرود و متوجه سرو صداهایی میشه و میبیند که چند جوان زن و بچه او را کشته اند و میفهمد که آن ها موادی به نام ” v ” مصرف میکردند که قبلا در ارتش آمریکا استفاده میشده ولی طی مراحل پزشکی آن را ممنوع اعلام کردند.  مکس در راه پیدا کردن قاتلین همسر و فرزندش با زنی که درگیر این ماجراها شده به نام ” مونا ساکس ” آشنا میشود و مکس پین در بین راه دوستان نزدیک خود را از دست میدهد و حتی میفهمد که یکی از دوستان او با مجرمان همدست است و …

حواشی فیلم : ” مارک والبرگ ” گفته بود که هیچ وقت بازی ” مکس پین ” را انجام نداده است و بیشتر حس را از فیلمنامه گرفته است ولی با این حال بازی خوبی از خود ارائه داده است اما متاسفانه این فیلمی نیست که طرفداران بازی مکس پین ” والبرگ ” را بخاطر بسپارند چون ” والبرگ ” نقش کاراکتری را بازی کرده که قبلا به اوج شهرت رسیده بود و باید به نوعی مکس پین بازی را در قالب فیلم به ما نشان دهد اما با اینکه خیلی سعی شده تا وی شبیه به مکس پین شود اما باز هم بیننده نمی تواند چندان با مکس پین فیلم ارتباط برقرار کند ( برای درک این موضوع پیشنهاد می کنم که اول بازی نسخه ۱ و ۲ را انجام دهید سپس فیلم را ببینید !)

سه صوت متفاوت (دو صوت دوبله + صوت زبان اصلی) : برای این فیلم ۲ دوبله متفاوت توسط موسسه جوانه پویا و گروه دوبلاژ سیما عرضه شده است ، صوت هردو دوبله در فایل گنجانده شده و شما میتوانید از بین آنها دوبله مورد علاقه خود را انتخاب نمایید . بصورت پیشفرض دوبله موسسه جوانه پویا (پیشنهادی) پخش میگردد . لازم به ذکر است صوت زبان اصلی فیلم (انگلیسی) نیز در فایل قرار دارد . برای تغییر صوت کافیست در نرم افزار KMPlayer از کلیدهای ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر صوت در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.

 

نکته : فایل های فشرده این فیلم دارای ۵ درصد ریکاوری می باشند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل اکسترکت فایل ها به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی اگر در زمان اکسترکت خطایی دریافت کردید، به وسیله نرم افزار Winrar به محل ذخیره فایل ها مراجعه کنید و بعد از انتخاب تمامی پارت ها دکمه Repair در بالای نرم افزار را فشار دهید. سپس آدرس محل ذخیره پارت های جدید را انتخاب نمایید، بعد از آن به محل ذخیره جدید مراجعه نمایید و فایل های جدید را اکسترکت نمایید.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, :: 18:32 ::  نويسنده : دانشمند
سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, :: 17:18 ::  نويسنده : دانشمند

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 41189
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1